Milki´s!

Bra mamma!

Publicerad 2012-04-02 19:49:21 i Allmänt,

Ok det var inte alls pinsamt..
När jag skulle boka dopdatum för Lionel så frågade kvinnan i luren mig efter Lionels personnr.
Jag kunde INTE minnas hans fyra sista! Sa helt fel... Oops.. sorry min son. Lovar att köpa dig en glass när du blir större som plåster på såren;-).
Igår blev Jimmy plötsligt dålig (magsjuk) under kvällen. Jag skrattade mest och tyckte att det var "typiskt" att han skulle drabbas. Tji fick jag! Idag har jag mått så dåligt! Fy fan.
Jag hoppas jag är frisk imorgon, känner mig värdelös när jag e sjuk.
Till lite roligare saker!
Lionel 10 månader har idag på eget bevåg tagit sina små första steg.
Så söt. Roligt att vi alla var närvarande när det hände,vi blev så glada och stolta!
Alina var 8 månader när hon tog sina första steg och vid 9 månader gick hon obehindrat.
Fina ungar!
Nu ska jag återgå till mitt svaga jag.

Kommentarer

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-04-02 19:56:39

hehe det är inte lätt alla gånger ;)

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-04-02 21:29:32

Sv: haha ja men jag höll ändå på med en annan tårta så lika bra när man har tagit fram verktygen! ;)



Du anar inte hur många gånger jag glömt mina barns 4 sista!! Och sen ska man säga allas personnummer på raken...jo tjena! går ju inte... Jättebra mamma! ;)



Alltså usch för magsjuka! Det värsta jag vet!! Man blir verkligen så jävla klen! Fan hoppas du mår bättre imorn!



Kram

Postat av: Carla

Publicerad 2012-04-02 21:40:04

Haha :D Jag var tvungen att ringa tillbaka till kyrkan när jag skulle boka dop eftersom jag också glömt A:s 4 sista... :) Chiligener?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela