Milki´s!

En perfekt dag!

Publicerad 2012-04-17 21:36:15 i Allmänt,

Idag har det verkligen varit  en helt PERFEKT dag!
Barnen sov hela natten lång! Jag fick alltså 6.5 timmars oavbruten sömn!
Jag kan säga er att jag vaknade på helt rätt sida & detsamma gjorde barnen, vi har sluppit allt som har med gnäll att göra, fantastiskt!
Här får ni en hel hög med bilder som visar er en liten inblick i våran gågna dag.



När Lionel tog sig en tupplur imorse så passade lilltjeje & jag på att måla!
Återigen så var det JAG som satt längst...


Maken kom hem tidigt, så vi hjälptes åt att laga till en URGOD Gröncurry gryta!




Jimmy fixade den här smaskiga/starka fisksåsen med piri piri i som fick hela mig att svettas.


Efter maten gick vi ut & lekte en stund.

Bad & korv fick avsluta barnens dag.

ALLA glada och alla NÖJDA!





Nu blir det tonfisksallad & match.


God natt!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-17 22:28:08

hoppas på flera perfekta dagar! <3

Postat av: Mamacita Zota

Publicerad 2012-04-17 23:53:04

Hahahahhahaha... Skön Alle Balle är som tar med Nasse överallt.. Hahhahhaha, på pakethållaren å på gungan, så skön!!!!

Postat av: moryn

Publicerad 2012-04-18 07:35:12

Jaaa och rutschkanan icke att förglömma! Haha

Postat av: Mary Jane

Publicerad 2012-04-18 10:05:29

Lyllos dig, jag vill med ha en endaste gnällfri dag nån dag! :) Hoppas ni får fler såna dagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela