Milki´s!

Järna centrum.

Publicerad 2012-04-08 18:13:56 i Allmänt,

På väg till järna centrum för att inhandla ännu mera godis.. hmm som att vi inte fått nog med det..


En händelse.

Alina - Mamma röker du??

Jag-  Nej det gör jag inte.

A- Men Kristian röker!

J- Ja det gör han, men det är inte bra att röka.

A- Men Antoinette rökte förut.

Jag och Ricardo i kör - JA men Antoinette e smart så hon slutade röka!

Precis framför oss står det en tjej och tittar på oss med en nytänd cigg i handen..

Oops! 

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2012-04-08 19:06:38

Härligt! :)

Postat av: moryn

Publicerad 2012-04-08 19:14:20

Ja :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-04-08 19:45:46

Haha vad bra !!

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-04-09 13:31:31

haha vilken scenario ^^



sv: tack :) hon är världens finaste :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela