Milki´s!

Min heta lugg!

Publicerad 2012-04-07 14:27:36 i Allmänt,

Det är alltså inte Antoinette som fixat min lugg, utan det här har min kropp lyckats åstadkomma på egen hand efter graviditeten! Så ugly ugly UGLY!! Fick så här efter Alinas födsel också.. vet någon varför?! Är det alls hormoner som typ väljer att typ jävlas med en lite extra så där när de ändå håller på?! Huh?! Äsch skitsamma de är iaf Skit fult och assvårt att försöka lägga de vidriga små fjunen tillrätta men men jag får helt enkelt finna mig i situation fulfjun ett tag framöver (IGEN)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela