Milki´s!

Påsk nr 2 med familjen Milki.

Publicerad 2012-04-15 21:58:07 i Allmänt,

Vi har som vanligt ätit så otroligt gott hemma hos svärmor. Vi blev serverade lamm, kyckling, vinblads dolmar och mycket annat! En tradition på påsken bland Syrianerna är att leka en ägglek som går ut på att man ska välja ut ett varsit kokt ägg, sedan ska man slå sitt ägg mot någon annans, ägget som klarar sig längst utan att spricka ..Vinner. Haha alltid kul när alla blir barn på nytt och anklagar varandra för "fusk"... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela