Milki´s!

Såld!

Publicerad 2012-04-09 10:57:48 i Allmänt,


Klockan nio var denna pärlan såld!

:-) & :/

Sjukt jobbigt att simma runt bland vagnträsket.

MEN jag bestämde mig fort!
Klockan 12 blev vi stolta ägare till denna pärla istället.
Japp! Jag har gått emot mig själv.
Jag har alltid varit emot alla bugaboo liknande modeller. Jag har tyckt att de ser så skrangliga ut och att de liknar små rollatorer.
Men nu har jag alltså slagit mig i huvudet och köpt en bugaboo liknande vagn som kostade typ en tredjedel av vad en bugaboo kostar.
Vi får se vad jag tycker om den om en vecka, än så länge känns den faktiskt okej.
Måste bara skaffa en ståbräda till så är den komplett.
Vad säger ni?
Bra eller anus?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-04-09 15:13:48

Du kommer inte att ångra dig!!! :D

Postat av: Katja

Publicerad 2012-04-10 03:51:52

Du är INTE min vän länge!!!!!!

Postat av: moryn

Publicerad 2012-04-10 04:36:54

Jag vet Katja..jag satte våran vänskap på spel...

Jag ångrar mig redan....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela