Milki´s!

Ursäkta mig!

Publicerad 2012-04-29 20:22:55 i Allmänt,

Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga bloggande.
Detta inlägg kommer inte heller bli bättre då jag måste fixa sen middag till barnen och sedan natta och sedan underhålla våra gäster (Bora & Ricardo). Med underhålla menas då SÅKLART att fixa käk!
Tänkte bara slänga in några få bilder från helgen och ställa en fråga till er.

Frågan lyder:

VAD VILL NI MINA KÄRA LÄSARE ATT JAG SKA SKRIVA MER OM?

Nu till bilderna sedan måste jag sätta igång.

I fredagskväll bjöd vi över Familjen Beskow/Naess på fredagsmys.





Fredagsmys hos familjen Milki består inte endast av sallad utan då bjuds det även på frön & vattenpipa alltså i sann syryoyoanda.


Lördagen fick bjuda på lite Planking in Tulange (fransk dialekt)!


Lite vin

lite kalas

lite mera kalas


och lite böter...



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-04-30 23:34:38

Din blogg är så mycket bättre än kissie och dem där, ärligt då!

Postat av: Mamacita Zota

Publicerad 2012-05-01 01:37:18

Hahahahahhahaha, mohahahahhahaha... skönaste Alina som kör planking!!!!!!!!! :)



Jag tycker du ska skriva en helt vanlig dag ur Alinas perspektiv så man får läsa alla roliga kommentarer :)

Sätt en dold kamera på henne!

Postat av: Sabbe

Publicerad 2012-05-04 12:48:19

Skitrolig att läsa din blogg!! Älskar att du har så mkt bilder, det sägs ju att bilder säger mer än tusen ord ;) fortsätt så här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela