Milki´s!

Yesterday!

Publicerad 2012-04-14 12:08:44 i Allmänt,

Startade dagen med att åka till Vårdcentralen med Lilleman,väl där visade det sig att lillungen har drabbats av HALSFLUSS! Stackars barn! Inte konstigt att han sovit & ätit dåligt de senaste dagarna.
Efter att ha fått första antibiotika dosen så sov prinsen i 4 timmar under em och själv så sov jag i 3- det var inte skönt för när jag vaknade så kände jag mig mörbultad och svullen.
Men men det behövdes i guess.
Under kvällen bestämde vi oss för att äta pizza! Var sjukt längesedan vi åt det,smakade ok det var absolut inge halleluja feeling över det hela - nuförtiden äter jag hellre en godsallad med något gott vid sidan om. Smakar bättre och känns bättre för samvetet. ;-)
På vc var Lionel helt betagen av akvariumet med alla de olika fiskarna som simmade omkring.
Hittade bärselen, var tvungen att testa den- det var TUNGT minst sagt.
Alina fick glass av morbrodern sin. Ricco kunde nämligen inte stå emot ¨åsynen av "valpen i fönstret".
Julian kom förbi en stund för att ta farväl då hans tid i stockholm hade kommit till sitt slut. :-(
Idag har vi inga planer alls  förutom då att ta hand om lilleman och att äta lamm till middag - Jimmy var så duktig och marinerade köttet tidigt på morgonen!
Ha en fin helg allesamman!
Moryn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela