Milki´s!

Kärringar!

Publicerad 2012-04-04 11:30:59 i Allmänt,

Idag lämnade jag en liten kärring på dagis, hon var överlycklig. Av någon konstig anledning så gillar hon att få uppmärksamhet. hmm undrar vart hon fått det ifrån.
Kärring nr 2 var sjukt svår att sminka men det gick, tack vare hans nyfikenhet. Hmm undrar vart han fått den egenskapen ifrån?
Anyways idag fick jag ryck och kände att nej jag kan inte bara sitta hemma och förmultna kände att jag behövde röra på mig Så jag tog en promenad ner till Tullinge Centrum och sedan tog jag bussen hem igen. Magsjukan har verkligen tagit på våra krafter. Vi har varit helt sänkta hela familjen, Lionel är fortf halvdålig så nu väntar jag/vi på att han ska friskna till bara.
Vi vill ju vara pigga & glada till påsk.
(Dagens mellanmål - Jordgubbar, äpplen, vindruvor & lätt kvarg!
Nyttigt & dessutom mycket gott!)

Kommentarer

Postat av: areni

Publicerad 2012-04-04 23:26:30

SÖTNOSAR !!

Postat av: Natalie

Publicerad 2012-04-08 11:38:24

Mums! Helt i min smak =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela