Milki´s!

Åkers-Yran.

Publicerad 2012-08-23 22:18:46 i Allmänt,

Åkerstyckebruk hela långa dagen.
Haft en fin dag tillsammans med familjen Leal-Svensson i Åkers.
Vi promenerade till mataffären, åt glass, ritade och så åt vi Carlas snuskigt goda tonfisksallad - alltså den är verkligen snuskigt god! Jag fick till och med hota Alina med att hon inte skulle få äta Carlas sallad om hon inte åt upp sin mat först... svish sa det och hon hade tömt sin tallrik så två röda och stod redo för att få den fylld med sallad! Ond mor som hotar? Ja sån e jag, men det funkar...
 
Alina åt rödlöken som Spagetti! EEh hallå(!!) Alina blir i vanliga fall, illamående om hon hittar en liten lökbit i maten(som vi tillagar)...
 
Tack för idag Åkers.
 
Bildbevis på att jag har "tågat" idag.
 
 
Ps. Vad är det med folk som bara MÅSTE släppa sig på offentliga platser i dessutom små & trånga,  utrymmen?! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela