Milki´s!

Datatid.

Publicerad 2012-08-23 11:15:00 i Allmänt,

Datorn tar alldeles för mycket av min dyrbara tid! 
Kan inte slita mig. Har börjat plocka fram saker från vinden (passar på när barnen inte är hemma) som behöver säljas bort eller skänkas bort! 
Jag har hittat massor som bara MÅSTE BORT!
 
Så nu ska jag slänga i mig frukost sedan måste jag börja dra mig mot stationen för att ta TÅGET till Järna.
TÅGET liksom.... *suck
Hoppas jag hittar hörlurar.
 
Hej då.
 
Ps. Jimmy kommer Mörda mig långsamt när han får se röran jag ställt till med hemma. Tur att jag ska till Carla först, hinner leva lite längre då.. :-D *nöjd tjej 27 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela