Milki´s!

Den där Alina Milki ni vet...

Publicerad 2012-08-27 21:13:20 i Allmänt,

Tror ni att hon är en liten ängel eller en liten inte ängel?
 
Jag kan berätta för er att hon är en liten inte ängel! Hon är ett riktigt litet busfrö som tillsammans med sina dagisvänner fick för sig att klippa håret idag. - Jag hade nästan väntat på att denna dag skulle komma så jag skrattade först för att sedan bli allvarlig och tala om för henne att man inte bör leka med saxar.
Dubbla budskap?
Ja sån e jag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela