Milki´s!

Hej sommar 2012!

Publicerad 2012-08-20 21:23:00 i Allmänt,

Att jag försökte komma i form till beach 2012 under våren var ju så onödigt! De timmarna som jag spenderade på gymmet hade jag lika väl kunnat spendera hemma framför en bra film med massa onyttigt strunt ist! För inte fasiken har jag besökt stranden mer än 3 gånger i år, och de stränderna jag har besökt har varit fullsatta med mammor som suttit och gottat sig alldeles för mkt (inget illa menat men önskar att jag hade gjort detsamma liksom)... Detta har varit den sämsta sommarn hittils - Om man ser till vädret.
 
 Men men tänkte dra en liten sommaruppdatering.
Eftersom Jimmy inte haft semester i sommar så har vi endast gjort några helgutflykter.
Vi har besökt ALV (Astrid Lindgrens Värld), vi har även varit till Mumindalen i Åbo (som inte alls var lika bra som ALV dock så var det super vackert och rogivande).
Vi har myst i Västerås, varit i Järna x flera, hågelbyparken har besökts flitigt, bröllop och utgång/ar är icke heller att förglömma. Vi har  Faktiskt trots det "dåliga" vädret haft en riktigt fin sommar.
 
Snart börjar dock allvaret igen. Jag börjar snart jobba mina 75% vilket i sig innebär att min lilleman då ska börja dagis. Ska jag vara ärlig så känns det inte ett dugg roligt för mig då jag sedan länge bestämt att Lille Lejonet får bli min siste kid.
Så aldrig igen ska jag vara mammaledig, aldrig igen ska jag amma ett barn (SÅ JÄKLA SKÖNT), kommer aldrig mer liksom genomgå en förlossning ( asså detta blir ju bara bättre och bättre), kommer aldrig heller behöva vakna 700ggr/ natt pga en otröstlig bebis.
 
Så ja det känns lite bättre nu ändå. Jag undrar varför? Nej då helt ärligt så kommer jag sakna bebistiden och allt som rör den. Men jag ser framemot allt som komma skall.
 
Slänger in några "få" bilder, sedan ska jag gå och pussas med min karl ( Nu ljög jag, tänkte faktiskt gå och  hångla med Nutellan).
 
Ses snart igen.
 
 
 
I went from this crazybitch... to this crazy bitch.
Västerås - Gurkornas stad.. jag vill flytta till dig!
Klistermärks sjukan - extremt ovanlig sjuka.
 
 
 
 Ps. Shit fan.. vad hände med.. "säg aldrig - ALDRIG".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela