Milki´s!

Helgen.

Publicerad 2012-08-27 19:24:00 i Allmänt,

I lördags fick vi besöka akuten med Lionel som fick det jobbigt med andningen. Väl på akuten blev han välomhändertagen av sjuksköterskor och läkare.
Han fick inhalera mediciner som hjälpte till att öppna upp luftvägarna och så fick han även febernedsättande. Efter det blev han genast lite bättre. Personalen kunde dock inte riktigt enas om det var förkylningsastma eller feber stånka som han drabbats av. Något de däremot kunde fastställa var att han hade fått dubbelsidig öroninflammation samt halsfluss.- Det förklarar de sömnlösa nätterna..stackars bebis, vi som hela tiden trott att de jobbiga nätterna berodde på tandsprickning. Men icke. Nu får han iaf "äta" antibiotika 10 dagar framåt. Ett litet helvete att få honom att dricka det bara...
 
 
Helt slut.
Men Idag mår han mycket bättre tack och lov!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-08-27 21:51:16

Stackarn hoppas han kryar på sig väldigt fort nu!
De är så himla fina dina barn:) Va skoj o träffa på dig i fredags!
Kram

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-08-28 06:57:07

Nää stackarn!! :( hoppas han kryar på sig fort! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela