Milki´s!

Onsdag.

Publicerad 2012-08-29 20:12:35 i Allmänt,

Idag var vi till vårdcentralen och tog ett infektionsprov på Lionel, då han trots Antibiotika behandling i 4 dygn fortfarande har feber (och kräkts en gång). De tog också ett urinprov för att utesluta urinvägsinfektion.
Alla prover såg bra ut, så det enda läkaren kunde komma fram till var att Lionel oturligt nog lider av öroninflammation, halsfluss och virusinfektion. Stackars bebis. Tur  att han trots sina åkommor är en glad & pigg bebis.
 
 
Linda kan konstatera det. Tack för sällskapet.
(Fick sitt allra första "baraförduvarsåduktigklistermärke)
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela