Milki´s!

Julstök!

Publicerad 2012-12-18 20:58:31 i Allmänt,

Idag har jag varit hemma och VAB:at.
Lionel är sjuk.. eller rättare sagt fortfarande inte frisk.
Envisa Jäkla dagisbakterier! Spelar ingen roll om barnen är klädda för att vistas på sydpoolen eller om de är desinfecerade ända upp till armhålorna. Dessa Dagisbakterier/virus tar sig igenom vad f som helst!
 
Trots VABningen så har dagen varit sjuktmysig.
När vi hämtade hem Alina från dagis så passade vi på att julstöka. Pappa Jimmy kom hem med en riktig julgran det här året (nej nej jag har absolut inte tjatat) Å det blev såå mysigt! Stickigt som fasiken var det, men julkänslan blir en helt annan. Dock så vet jag att vi kommer bli galna på allt barr, men det är sånt vi får ta i framtiden.. ;)
 
Efter påklädningen av granen, så bakade vi pepparkakor med Skogaholms egna pepparkaksdeg.. (bäst i test - 2011) ;-) som vi sedan åt framför Micke & Molle och till det drack vi lite glögg!
 
Nu sover barnen, pappa spelar FiFA(n) *höhö och jag bloggar. Bättre än så blir det inte.. ;-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela