Milki´s!

Long time no see!

Publicerad 2012-12-06 14:55:52 i

Har tagit mig en välbehövd "blogg-paus", mycket skönt!
Senaste tiden har kantats av många tråkiga händelser som tagit hårt på mig, men nu ska jag försöka blicka framåt och börja acceptera och finnas där för de som mår värre.

Det har såklart inte bara varit jätte jobbigt utan jag har haft roliga dagar också. Var exempelvis på Swedish House Mafia med min goda vän Ala. Innan konserten förfestade vi med min bror och ett gäng sköna tjejer. Måste säga att spelningen var riktigt jäkla bra och jag lever fortfarande på den känslan. Vi satt ca hundra mil ifrån och killarna såg mer ut som små ärtor från vårat håll men musiken var oslagbar! Fötterna var mer eller mindre trasiga i en vecka efteråt men det var de värt!

Helgen som var körde vi femkamp med två andra par! Vi tävlade i klättring, bullride, segway körning, sumobrottning och i pilbåge skjutning (?) haaha. Riktigt underhållande var det! Dock så hade vi en extremt tråkig handledare. Kändes som att hon bara ville få allt överstökat, så minus på det och minus på att de gick alldeles för fort. Vi fick liksom inte testa på allt ordentligt.. men men det var ändå en kul grej.
Efteråt hade vi en liten get together hemma. Vi drack gott, åt gott och spelade charader. :)

Trevlig helg!

Tror inte att någon missade Snökaoset igår.. jag stod med snö upp till knäna och skottade loss bilen från parkeringen. När jag väl kom fram till jobbet så var mina knän blå och det tog mig ca 4h att bli varm igen. skönt...

Idag vaknade Lionel med magsjuka, så här sitter jag nu, en pisstrött mamma med två uttråkade barn.

Drar nog med Alle på en snowracer tur så fort pappa kommer hem..;) Vi kan båda behöva lite friskluft.

























Fick en fin present av familjen Wåhlstedt!





Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-12-06 16:33:30

Älskar dina boots:)
+ Du och din bror är ju för galet snygga!!!! :)
Härligt o se dig tillbaka på bloggen.....fortsätt så:)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela