Milki´s!

Som en vante.

Publicerad 2012-12-09 17:57:58 i

Extremt energikrävande arbetsdag idag.. kanske fullmåne snart?


Det var extremt skönt att jag jobbade tillsammans med en skön & avslappnad kollega. Viktigt att ha kul när man jobbar.


När jag kom hem möttes jag av en pigg liten kille. Skönt!
Alina hon har sovit hos faster Rana hela helgen och kom nyss hem för att enbart "hälsa på". Hon kom bara hem för och hämta kläder, för sen skulle hon vidare och sova hos Faster Toni & farbror Krille istället. En övernattning blev alltså tre... Kul för henne den lilla äventyraren.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela