Milki´s!

Strålande jul!

Publicerad 2012-12-24 23:52:59 i

Vill inte att julen ska vara över..

Ligger här i mysiga Järna och ser på en helt värdelös rulle, som Jimmy valde. Jimmy brukar alltid prata så gott om sina filmer, men gissa vem som alltid somnar först?...

Bortsett från det så har den här julen varit supermysig! Barnen har varit så nöjda och glada och så har de såklart blivit mer än bortskämda!
Vi har ätit mammas goda julmat som innefattar, -lamm, -kalkon -revbensspjäll -julskinka -sill, olika goda sallder, prinskorvar, och allt annat som hör till!
Mammas mat är oslagbar, hon är en power kvinna, hon har jobbat hela helgen och även idag, men ändå lyckats fixa det bästa av det bästa. <3 Tog en massa bilder.. men eftersom min make, jag menar "tomten" gav mig en ny fin mobil i julklapp, så ligger alla bilderna på den gamla telefonen. Får fixa över bilderna till datorn en annan dag.









Imorgon firar vi jul med svärföräldrarna. Ser framemot det!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela