Milki´s!

Tionde december 1984

Publicerad 2012-12-11 23:13:00 i

Måndagen den tionde december för 28 år sedan förlöste min då 28åriga mamma mig i en Taxi i Valparaiso - Chile. Man kan säga att jag hade lite bråttom ut i den stora världen... Eller så var det också för att min otroligt starka mamma var tvungen att kämpa sig igenom de hemska smärtorna  så länge som möjligt hemma, då det på den tiden rådde utegångsförbud under diktaturen.Usch när man tänker efter så har mina/våra föräldrar verkligen levt ett helt annat liv än det vi lever idag. Deras verklighet är min mardröm, och därför ser jag de som otroligt starka individer och jag är så sjukt stolt och tacksam över att just de är mina föräldrar! Tack för att ni gjorde mig.. (trots att jag bara var ett liiitet misstag i stundens hetta) haha!Jag älskar er djupt!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-12-12 00:04:52

Tror dig verkligen, de verkar va GRYMMA föräldrar, sånna som alla önskar de hade:)
Grattis igen!

Postat av: stina

Publicerad 2012-12-12 12:11:41

fantastisk historia, förstår du är stolt över dina föräldrar.
kram

Postat av: Mary Jane Wåhlstedt

Publicerad 2012-12-12 18:37:26

Håller med ovanstående skribenter, de verkar vara hur toppen som helst! P&K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela