Milki´s!

Grabbkväll.

Publicerad 2012-02-02 03:41:53 i Allmänt,

Min Man.. alltså MIN alldeles egna make planerade redan i Sverige att han ville gå ut med BARA grabbar här i Chile,vilket  betyder att han alltså vill gå ut UTAN sin fru, som alltså är JAG!
Jag vägrar fatta hur man kan vilja gå ut utan mig!! Jag e så jävla rolig, jag dansar jag dricker tills jag dör och jag skämtar med allt och alla. Jag är så jäkla fun!
hmm.. är det kanske det han vill slippa? Äsch.. nää jag fattar af inte. Jag e ASKUL!


Iaf denna grabb-kväll händer i skrivande stund....

För att strö lite salt i mina öppna avundsjuka sår så har Jimmy lämnat mig som en fånge i lägenheten, han har inte bara tagit med sig de ENDA nycklarna vi har till lägenheten utan han har också tagit den enda mobiltelefonen som vi har fungerande här OCH så har han tagit med sig alla våra pengar!

Inte för att jag behöver något av de men jag måste ju få klaga!

Näh nu ska jag ta på en SKITusel Rulle och sen ska jag dränka mina sorger med lite orange crush - sjukt gott och kanske äta lite tonfisk & nudlar.. mums.



Å här får ni en äcklig bild på min rygg bara för att jag känner för att vara elak idag. Njut.



Hej då.


Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2012-02-02 18:43:16

Stackars dig! Jag skickar massa sympati o kärlek <3 kram o puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela