Milki´s!

Hemma!

Publicerad 2012-02-16 00:20:44 i Allmänt,

Hemma igen då... När vi klev innanför dörrarna så kändes huset som ett slott.. de senaste veckorna har vi nämligen bott 4 personer i en liten liten tvåa, så helt förjävligt är det ju inte att vara hemma.. fast skulle man kunna flytta ner sitt hus dit så skulle ju det såklart vara allra bäst. ;) Nu när vi kom hem så hade svägerskorna som vanligt fixat så gott & fint för oss finns till och med frukost till imorgon så vi slipper springa iväg och köpa sånt de första vi gör. Fint! Sånt blir man glad i själen av! Nu måste vi försöka vända på dygnet och återgå till det "normala" igen. Vi börjar det hela med en grin *alle och en ännu grinigare Lionel. God natt och tack Sandra, Toni och Musse för allt!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-02-16 01:45:38

Åh båda era familjer verkar helt underbara! Tänk om alla kunde ha det så fint:) Hoppas ni haft en underbar resa o att ni sover gott ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela