Milki´s!

Mina bästa!

Publicerad 2012-02-19 01:00:01 i Allmänt,


I matchande skor.. hmm..

Min andre hälft har lämnat mig IGEN, han drog ut, sa att han ville NJUUUTA av sin sista semester helg..hmm en annan kanske skulle vilja njuta med familjen, men nej nej min man vill ifrån oss ;-)!
Dessutom så bestämde min lilla dotter sig för att sova hos Ame Toni, så hon bokstavligt talat SLÄNGDE ut mig och Lionel. Så jagkänner mig lagom älskad av alla runtomkring.

Men men.. I will survive..

Nu sitter jag här kisandes och ser på nå skit program på 11:an. Min syn har blivit ruggigt dålig efter min senaste graviditet. Vet inte om synen kan försämras av graviditeten..? Kan den det?  Hariaf märkt att den är riktigt dålig nu. *suck*. Kanske ålderstecken.. Både synen och minnet sviktar så jag får väl ta det som ett tecken.


Äsch nu babblar jag strunt.

Nu ska jag suga i mig grön te sen ska jag däcka.

God natt.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-02-19 08:24:20

Jag har hört att synen kan förändras under graviditet. Jag fick iaf mycket sämre syn under första graviditeten och har inte fått tillbaka synen. Och det där med minnet...herre min je...jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde för en timme sen..Och för mig kan det väl inte bero på åldern?! Jag som är så ung! ;) Haha. Hoppas att minnet blir bättre när småbarnsåren är över! :) Men tvekar starkt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela