Milki´s!

OBS! Charlotte Perrelli!

Publicerad 2012-02-23 11:17:42 i Allmänt,

Charlotte Perrelli ska uppträda på Lördag i melodifestivalen!
Det är extremt viktigt att vi allihopa ser till att hon går vidare.
Så RÖSTA RÖSTA RÖSTA (om låten är bra eller dålig spelar ingen roll) Just VOTE!!

Anledningen till det är att min kompis -moster-> Elena Outila har designat och sytt hennes outfit! Så nu är det skita bra om vi kan stötta henne i hennes karriär!

Det var Elena som också sydde min bröllopsklänning och Alinas lilla fina klänning.


Elena Outila & jag.


Vote Perrelli!

Kommentarer

Postat av: Katja

Publicerad 2012-02-23 14:50:05

Bra inlägg!!!!

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-02-23 20:13:54

Alltså sjuuukt snygg klänning!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela