Milki´s!

sexii Tahaaij!

Publicerad 2012-02-26 18:51:30 i Allmänt,

Alltså det fick bli lite wok idag igen.. ska man köra så får man ju köra helgen ut.. rajt?! Hunnit med Lite Ikea.. försöker hitta möbler och förvaring till barnens lekrum. Men det är svårt att hitta något som riktigt klickar* alltså för mig/oss så är själva klicket viktigt jag menar det var ju "klicket" som förenade oss på Öarna i Spanien ;) och att känna klick på Ikea är typ omöjligt..men det går om man vill, man kan skapa sig ett klick. Skitsamma. Nu ska vi iaf hämta bebisarna.
 Im sexy and i know it spelas högt i bilen och jag kan riktigt känna hur sexi jag e.. här får ni bevis på de. njut. HÖHÖ


hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela