Milki´s!

Skitväder!

Publicerad 2012-02-09 15:55:31 i Allmänt,

Här i Viña del mar växlar verkligen vädret.
Igår var det EXTREMT varmt, idag är det lite halv kyligt och molningt. Oftast så brukar det dock spricks upp till eftermiddagen vilket är bra, men jag har liksom inte riktigt tid för det här vädret! Jag vill ha SOL 24/7 nu fram tills vi åker! Men men vädrets trotsas iaf vi ska nämligen till ett poolområde idag där man kan åka massa roliga vattenblablakanor! Kommer bli fantastiskt kul! Jag älskar sånt.

Vädret... burr....

Min nya tisha!

(Nej jag kan inte se "normal" ut  när jag blir fotad.)
Det jag ville visa er var min nya tisha som jag letat efter sedan jag föddes.. ;-)
Nää men jag har alltid velat ha en t-shirt med 84 på men nej nej det finns typ bara 82 eller 83 eller 85.. aldrig hittat en 84:a förr. Men nu så.
Den e inte världssnygg, men hallå det står 84! :-D

Nu drar vi. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela