Milki´s!

slut slut slut..

Publicerad 2012-02-13 05:43:02 i Allmänt,

Mina underbara kusiner ordnade en lite avskedsfest för oss..de hade varit och köpt massa skaldjur tidigt på morgonen vid hamnen för våran skull detta alltså trots att vi festade till väldigt sent.. 6 är man hemma när man går ut här... Kommer sakna det här livet med släkten och allt omkring, men såklart så kommer det iaf vara skönt att få sova i sin egna säng igen.. Nu håller jag på o försöker packa ihop barnens och mina kläder. Jag har rensat ut sjukt mkt som jag ska ge bort. Men de sjuka är att vi har ju hur mkt som helst tydligen.. suck. Näh Står jag still en sek till så somnar jag ståendes. Lägger ner packningen nu och fortsätter i morgon.. Skönt att ha de mesta fixat iaf. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela