Milki´s!

Svar på frågorna :-)

Publicerad 2012-02-03 14:27:00 i Allmänt,

Ok.. frågorna ba trilla in.. eller inte... men några fick jag iaf! Madde fattade grejen bäst måste jag säga ;-)



madde

Vad är största skillnaden på att ha ett vs två barn?
sv: Oj herregud, det finns många stora skillnader.. Men Alltså jag kände mig otillräcklig som mamma när jag bara hade Alina... Du kan ju tänka dig nu.



Vad får man INTE missa om man reser till Chile?
Sv: Eftersom jag är MATgalen så får svaret gå i matväg. PAILA MARINA är ett måste i Chile. Skaldjuren här är oslagbara ;-).
 

frågor jag vill veta hahaha! (skyll dig själv som uppmanar frågvishet)
Vad är din absoluta favoritmat? =)
Alltså jag har två rätter bråkandes om en första plats.
Paila Marina eller Spagetti & Köttfärssås.

Vad är ditt roligaste skämt?
Mitt roligaste skämt är nog mitt ex ;-). HAHA

Vilken är den snyggaste kändis du vet tjej resp kille?
Dina frågor är sjukt svåååra.. Men i Tjejväg så får de nog ändå bli Nicole Richie som svar, alltså hon är kanske ingen direkt snygging men hon har glimten i ögat, är sjukt söt och  har grym klädstil. Vilket gör henne till den snyggaste tjejen!
Killen: Johnny Depp!



Finns det någon kändis/människa som du absolut inte tål?
sv: Mr Bean ploppade upp i mitt huvud och en till person.. men säger jag vet det är så finns de risk att jag blir utan jobb ;-).

Berättaaaaaaaaaaa! :)
   
Har du några fina namnförslag förresten? :) hehe
Sv: Enzo & Cassandra är fina namn.


   
Anonym
Hejsan jag har ingen direkt fråga till dig. Vill bara säga att jag tycker att du har en bra och underhållande blogg. För ett tag sedan kommenterade jag att Jag tyckte mindre om vissa saker du skrev om dig och din vikt och som du sedan skrev 'en kommentar att minnas' men jag tycker inte att du skriver sådant längre vilket är bra..jag hoppas du och din familj har en underbar semester!!!

Sv:Haha minns inte ens det ;-). Men tack.. jag e nog fortf lika besatt bara att jag orkar inte bry mig lika mycket längre ;-). Tack så hemskt mycket det ska vi ha!
   
Jenni
Åh vad svårt och komma på nåt nu bara för att du uppmanar liksom...

Men okej...en fråga då... tränar du stenhårt nu eller nåt? Tänkte för du är så jävla smal kvinna! Jag vill också... ;)


Sv: Alltså jag tränar NADA! Jag önskar att jag gjorde det för jag får ut aggressioner då plus att jag blir fit på köpet! Men annars så var det nog bara amningen som gjorde sitt. Men när jag kommer tillbaka till SV så ska jag ta tag i träningen igen. Men tack! 
   
jessica
Okej here we go!... hur var förlossningen? båda barnen, jag vill veta allt det hemska, smärtan osv. Vill ha nått att läsa tills du kommer hem :)
puss

En förlossningsberättelse från Alina: http://metrobloggen.se/alina/en_annorlunda_forlossning_min_berattelse/
Skrev ingen med Lionel men det gjorde AS AS ASont typ så ont så jag bara ville knocka alla i min väg med jag valde att ta ryggmärgsbedövning till slut.. idiot var jag som inte tog  det med Alina, vilken jävla skillnad!! Blev en helt ny människa och fick be alla om ursäkt..  för mitt beteende. höhö.. får se om jag skriver ihop en förlossningsberättelse nångång.. ;-).
Mn det var värre med första! Så det blir nog bättre när ni skaffar barn nr två.. ;-)
Gumman de kommer gå hur bra som helst!



Så hoppas ni är nöjda med svaren!
Ploppar det upp fler fråga så fråga på! Jag älskar sånt här, när allt handlar om vad jag tycker!! ;-)


Kram på er! Nu drar jag till stranden.




Tillägg!
Svar till Jennis fråga..
Alltså helt ärligt så äter jag ganska nyttigt, jag tror att det bidrar ganska mkt också.. vi har ex nästan aldrig grädde eller ost i maten och vi äter relativt mycket grönsaker och vi hetsäter inte heller, vi äter med måtta. Det är när vi är på semester som maten och go sakerna flödar!!
Dock så är min vidriga besatthet lösviktsgodis men nu äter jag inte en STOR påse varje kväll längre.. nu äter jag en liten påse godis kanske var tredje var fjärde dag ist.. bättre det. :-D
   
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-05 08:27:52

Yessss jag är champ:)

Haha ne men man får ju passa på o fråga, skulle kunna ha ställt typ en miljon frågor....det är ju så frågar man inte får man inget veta!

Jag som typ ogillar fisk o skaldjur (utom räkor o kräftor då) har inget o hämta i Chile då? haha:)

Sedan tycker jag du ska skriva om Lionels förlossning, hade varit kul o jämföra med Alinas!



PS: Ta hem lite sol o värme när du kommer tillbaka till Sverige!

Postat av: Martina

Publicerad 2012-02-05 13:18:09

Hey :D Har frågestund på min blogg idag, kom in och ställa en eller flera frågor om du har lust! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela