Milki´s!

Skor skor SKOR!!

Publicerad 2012-01-08 22:23:16 i Allmänt,

Min flicka är alltså 3 år.
Hittade en påse innehållandes Alinas gamla för små skor. Jag var tvungen att plocka fram alla och visa er.

Sjukt många! Men det mest otroliga är att jag också gett bort minst och då är det verkliiigen MINST tio par till.
Eftersom Alle började gå när hon var 8 månader drygt så var lillan "illa" tvungen att ha små underbara skor att kliva omkring i ju. :-D

Det är lite skillnad dock mellan 1:a och 2:a barnet kan man ju tycka kanske.
Då Lionels har så här många skor...

Ett par av de har jag dessutom redan hunnit spilla kaffe på.
"Stackars" lilleman. ;-)

Har bestämt att jag ska spara 3 par av Alinas gamla skor. De minismå  rosa foppatofflorna i storlek 18: de vita små vincent "ballerina" med spänne och såklart hennes första par skor som jag köpte till henne då hon låg i magen, det var faktiskt också det allra första jag köpte till henne kunde inte låta bli.. Mini Timberlands med en apa på, urgulliga.
 
Älskar de.

Här får ni se en gammal video på tjejen när hon är 15 månader gammal och vi är på arlanda i väntan på att få åka till Cypern (notera att hon kliver omkring i sina små mini foppisar).



Hon e förbannad på sin rullväska som inte gör som hon vill! Guuud jag dör av gulligullgos när jag ser den här videon. Fantastisk e hon!

Nu måste jag fortsätta packa barnens grejer VI  reser liksom nästa SÖNDAG - Panik!!

Puss och god natt.


Ps. Det är så jäkla urgulligt och praktiskt med foppatofflor på barn, men på VUXNA its a BIG NO NO! ;-)

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2012-01-08 23:31:38

Är det en pik? :O Det är asskönt med foppatofflor när man hämtar posten, rensar ogräs eller annat oglammigt på tomten men att visas med dom in public går fetbort :D

Postat av: madde

Publicerad 2012-01-09 00:18:34

Du borde sälja resten på typ Tradera:) Kan nog bli en slant!

Postat av: Katja och Challe Balle

Publicerad 2012-01-09 01:10:18

Men gud , har de varit så små???? Så himla söt och vacker!!!!Man kan inte tro på det länge, speciellt om man tittar på min dotter! Det där med skor känner vi igen, men jag har redan hunnit ge bort dom flesta....

Postat av: Carla

Publicerad 2012-01-09 02:13:35

Jag tycker du borde komma hit ändå! Jag har fett med vin hemma och 3 bäddar ;) Ta Alle och lajonel under armen imorn och komma och häng så jag får prata av mig, och du med då förstås, så kan vi gnälla tills vi blir blå ;)

Postat av: moryn

Publicerad 2012-01-09 10:04:24

Katja! Om Alina haft många par skor så vågar jag inte ens tänka på Challes hög!!



Madde: Blir nog mest att skänka bort. Orkar inte med tradera och sånt.. e för lat för det. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela