Milki´s!

Bilder.

Publicerad 2012-01-19 01:08:47 i Allmänt,

Ok. I ärlighetens namn.. Lionel har varit jätte sjuk sedan vi kom fram. Han blev sjuk redan på plan et ner. Inatt besökte vi doktorn, fick lite medicamentos och idag är mår han bättr. e tack och lov! Jag har varit lite nervig..ja. hemma skulle jag säkert inte vara det på samma sätt men är man dålig eller liknande så är det tryggaste stället sitt egna hem så är det för mig iaf. Iaf dessa bilder är de jag har att bjuda på. Måste berätta att min Alina är en så jäkla oblyg tjej. Hon har verkligen tagit till sig släkten. Hon tycker om allihopa. Hon leker dag ut och dag in med min kusse. Alina pratar svenska med henne och kussen svarar tillbaka på spanska. Går hur bra som helst. Dock så har Alina inte sovit med oss en ebdaste natt sedan vi kom, hon har bara velat sova med mina föräldrar, jag blir ledsen i ögat, men jag får såklart inte glömma att hon också är på semester och att det faktiskt underlättat att hon sovit borta nu när vi haft ett sjukt lejon att lägga energin på. Nää nu ska vi dra oss till min morbror. Tror de kommer bli en drink eller två ikväll. ;)

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2012-01-19 09:05:21

Men lilla lejon då. Hoppas han blir frisk typ nu. Alina har de bra hon:) hoppas ni får mindre sjukt och mest underbart. Ta mycket kort:) love Lollo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela