Milki´s!

"Chile"sushi.

Publicerad 2012-01-20 23:11:06 i Allmänt,

Otroligt gott i must say! Sjukt mättande också. Vill ni veta vad som händer ikväll?! Jo mamma morran och pappa James ska ut och dansa! Wooho! Vi ska ut i valparaiso är det tänkt.. nervös är vad jag är just nu.. men de ska bli kul att få festa ihop med kussarna så här igen så här efter 3 år.. Ska försöka komma ihåg att fota. Måste börja städa, fixa barnens övernattningskläder och sedan börja fixa mig sj. Nio ska vi förfesta i lägenheten är det sagt, så tio är alltså deadline(chilenare)! Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela