Milki´s!

En bilduppdatering.

Publicerad 2012-01-24 13:20:42 i Allmänt,


Det är hur skönt och lyxigt som helst ska ni veta att det finns en pool som tillhör lägenheterna. Perfekt för oss som har barn, stranden drar vi till lite nu och då, men det är såklart lite jobbigare att behöva ha med sig precis ALLT till båda barnen.


Ricardo har även han misskött sig...fast ni ska veta att vi lider än idag..



När vi var i Chile med Alina då hon var 7 månader så var jag hysterisk över att de gav min lilla flicka bröd och kakor.. det är lite annorlunda denna gång med Lionel. Dock så får vi nog köra en liten rehab för han när vi kommer hem. :-D FY VIlken hemsk hemsk mamma jag är.

Alina tar kort på mig.




Igår kom kussarna över.
Jimmy  passade på att bjuda på sin goda wok. Självklart så avslutades kvällen med drinkar och VATTENPIPA.

Idag så är min Alina febrig!! AAh blirså frusterad, Lionel börjar precis bli frisk och då blir Alina sjuk, vi måste fått med oss nå JÄVLA SKIT virus från SVÄÄRJE! Blir förbannad!




Mammas lilla troll.

Så idag blir det att ta det lungt.


Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-01-24 17:52:01

härliga bilder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela