Milki´s!

Förrädare!

Publicerad 2012-01-14 23:19:56 i Allmänt,

Min sk DOTTER är en förrädare!
Vi tar det från början.
Det började hos svärmor. Som vanligt så bjöd hon oss på en massa gott, vi åt till vi nästan sprack (som vanligt).
Efter maten passade Jimmy och jag på att dra till ICA maxi för att inhandla babymat och lite stuff från apoteket så som vätskeersättning, alvedon etc.
Allt gick bra o så där.
När vi däremot kommer tillbaka till svärmor så är min dotter inte längre min dotter enligt henne själv. Hon påstår att Antoinette är hennes nya mamma och att hon inte vill med oss till CHILE längre.
väl i bilen när vi ska åka hem så får hon ett sammanbrott och vill på riktigt inte längre följa med oss och grinar efter att få bo hos Antoinette. Det visar sig att Kära faster/gudmor har lovat henne guld och gröna skogar om Alina flyttar hem till henne. Eller jaaa.. hon lovade henne en egen stege upp till Godisskåpet, en bassän nå prinsess grejs mm. mm. Min dotter har alltså helt totalt sålt ut sin egen familj! Kul! Super najs att veta. ;-)

När vi väl kom hem så lugnade Alina ner sig och gick med på att återigen bli min dotter.
Jag fixar te till henne (vilket hon älskar) och efter en stund så bestämmer jag mig för att ringa Antoinette och skälla ut henne.
Samtalet slutade med att  vi bestämde att Alle skulle få övernatta hos Antoinette.

Alinas reaktion blev - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! MAMMMMMAAAA! Jag älskar dig!!!!
Och så säger hon också - SEN FÅR DU BERÄTTA HUR DeT vAr I SIIILE!!

Asså då höll jag på attgå sönder.

Lillskiten drog iväg och lämnade alltså oss hr hemma..och värst av allt... Tet står fortfarande kvar på bänken och väntar... Bööhöööö!!


Tur att min polis inte har någon talan ännu.

och så är det ju "skönt" att vi har lite mera packning kvar att ta tag i... :-S.

och så kan jag ju passa på er att visa lite bilder fr kvällen hos TETA! <3





och en bild på min "dotter" och "lilla" godispåsen som Farmor skickade med till ENBART flygresan.. höhö.. undra vem som kommer käka mest. ;-)


Tack o hej. Åter till packningen.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-15 00:53:17

Haha jag dör av skratt!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela