Milki´s!

Godmorgon Chile!

Publicerad 2012-01-17 12:31:27 i Allmänt,

Chile Chile Chile! Kändes som att denna dag aldrig skulle komma, men nu är.den här! Flygresan gick bra! Barnen var otroligt duktiga. Dock så blev båda barnen åksjuka. Så några kräkningar fick vi stå ut med.. men det gick iaf bra. Alina var så sjukt glad när vi landade. Alla klappade händerna, men Alina klappade händerna och skrek jaaaa Siiiile! Siiiiile nu är vi i siiile! Så just nu sitter vi iaf i lägenheten och äter en god frukost! Halleluja för chilenskt bröd och vattenmelon i must say! Hörs!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-17 14:42:01

Skönt att det har gått bra! Mysigt!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-17 21:27:56

Fan va sköönt! Ni får passa på och ha det underbart! <3 puss på er

Postat av: Martina

Publicerad 2012-01-18 12:12:54

Hey, fick du mitt meddelande på facebook?

Vill du ha namnet på min nya blogg och lösenordet?



Kram /Martina

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-01-18 21:46:20

Fan va underbart! Hoppas ni får en fantastisk resa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela