Milki´s!

Hem söta hem.

Publicerad 2012-01-05 21:35:40 i Allmänt,

Äntligen Hemma efter en fartfylld em med Norea och flickorna hemma hos föräldrarna. Trots att det är skönt att vara hemma i Järna så är det såklart härligt att vara hemma i Tullinge igen. Så fort jag klev innanför dörren så bytte jag om till myspys kläder. Jag brukar aldrig göra det i vanliga fall, utan jag brukar alltid "mysa" omkring i mina alldeles för tighta jeans. Men idag tog jag det stora steget och bytte om. De e ju stört skönt!Joojaa Ja jag vet jag e lite lagom retarderad ibland, men jag brukarinte gilla att ha på mig mjukisbyxor bara för att resåren klämmer in i mitt fett och det får mig att känna mig så sjukt obekväm.. haha men nu orkar jag inte bry mig längre. hmmm de e nu bekvämligheten börjar ta över.. böhööhöö.. Så Nu när Jimmy och jag är återförenade igen så ska vi göra det vi är bäst på att göra tillsammans. (Förutom söta barn då) vi ska se på serier! Hehe. God natt.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-01-06 19:23:58

Serier är helt klart vår grej också! Och söta barn förstås...;) Har du nån tips på bra serier??



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela