Milki´s!

Kalas-check.

Publicerad 2012-01-08 15:27:28 i Allmänt,


Nu har Alina precis varit på kalas hemma hos sin lilla dagiskompis.
Barnen hade fantastiskt kul! Det var bara 6 barn och kalaset varade 1 timme och 30 minuter, behöver liksom inte vara längre än så. Barnen har kul och föräldrarna hinner inte bli uttråkade, perfekt ju! :)

Nu har Antoinette & Krille varit här och kidnappat min flicka för att gå ut och leka lite med henne.
Jimmyhar åkt iväg för att gymma och jag ska nu ha lite "kvalitetstid" med Lionel, eller ja.. jag hoppas att han kan underhålla sig själv så jag kan påbörja projekt städning och utrensing.


 Önskar er en fin Söndag!


Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-01-08 17:30:37

finaste barn!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela