Milki´s!

Lång dag.

Publicerad 2012-01-31 05:32:29 i Allmänt,

Har varit en lång dag idag, vi har hängt på stranden och efter det gick vi på tivoli. Hela dagen har jag dock känt mig trött och seg. Jag är inte den unga flickan som kan festa en hel vecka i sträck utan att gäspa längre.. utan nu är det istället så att jag festar en natt, sedan så gäspar jag i en vecka i sträck. Så är det, åren kommer ikapp även de bästa ;) Efter några karusellåk så somnade Lilla *alle som en uteliggare.. ;P . Nu ska även jag säcka ihop. God natt.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2012-01-31 19:46:22

Hey :) Va skönt ni ser ut att ha det! Är avis!

Vill också till värmen nu..

Allt bra med er?

Kom gärna in och kommentera på min blogg :)



Ha det bäst! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela