Milki´s!

Lite nytt.

Publicerad 2012-01-30 04:38:47 i Allmänt,

Jag är så äckligt kär i min nya bikini och i mina nya leopard bikinitrosor och i min nya kjol, dock så e jag inte kär i min nya tröja, men bra basplagg att ha är de ju alltid ;). Aa de va shoppingen jag fick ihop idag, skulle vilja köpa ungefär allt, men vi är ju såklart inte rika så lite gränser måste vi sätta.. bööhöö! För övrigt så åt vi lite mera sushi idag, smakade ljuvligt. På bilden där Ricco ser ut som en kines så är det inte för att han försöker härma en utan det beror endast på att han tog en för fet klick av wasabi. Hej.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-01-30 09:27:23

Så kul att du uppdaterar även fast du är på semester! :) Härligt och se massa bilder och man blir ju inte alls avis! ;) Love the leopard bikinitrosan by the way! ;)

Postat av: Mamacita Zota

Publicerad 2012-02-04 00:29:07

Hahhahahahahahahahahahahahahahahahah, el chinoooooooooo :)

Saknar er chompisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela