Milki´s!

Några bilder fr i fredags.

Publicerad 2012-01-22 15:32:52 i Allmänt,

Det "charmiga" med uteställena här i Chile är att när de får för sig något så bara kör de. Ibland får de för sig att ta in lite lättklädda människor som tar av sig de få kläderna de kom in med, eller så kör de stripptävlingar m.m.. dock så händer detta inte på alla klubbarna såklart. Men iaf denna gångklev en bartender upp på baren och sprutade ner allihopa med vatten.... Nice. Not. Hade en kul kväll iaf, dock så märks det att vi börjat bli gamla. Klockan 6 var vi hemma och dagen efter var vi (läs jag) helt förstörda. Kände mig trött och sjuk. Nu bär det av till stranden. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela