Milki´s!

Resfeber.

Publicerad 2012-01-09 23:34:22 i Allmänt,

Mina föräldrar drar liksom till the Big C imorgon! Otroligt vad tiden går fort! Känns som att det var 3 månader kvar igår... Jimmy klagade förut över att det skulle va så jäkla mycket grejer att ta med och att de kommer bli asjobbigt osv.. Men fan! Trött på allt negativt runtomkring. Man måste kunna se positivt på allt, annars så kommer ju resan bli asa jobbig. Jo visst. Vi kommer behöva släpa på 3 väskor x 23 kilo, 3-4 handväskor med saker till barnen, en dubbelvagn och såklart 2 barn. Vi måste sitta på planet i ca 16 h i sträck och vi måste mellanlanda i Spanien 5 timmar. Men hallå! Vill vi ta oss till Chile så är det såklart enda alternativet och gör vi det bästa av det så kommer det såklart gå hur bra som helst. Klart jag e skitnervös också, men jag ser hela flygresan som en skön utmaning. Säkerligen så kommer vi vara lagom slut när vi väl är framme, men jag vet att det kommer vara så jäkla värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela