Milki´s!

Skärholmen.

Publicerad 2012-01-11 10:22:05 i Allmänt,

Alla våra dagar framöver är bokade... eller ja förutom imorgon då.
Då ska jag spendera hela dagen hemma med att fixa fixa å FIXA! Snälla Jessica har erbjudit sig att komma över och leka med barnen under tiden som jag springer omkring som en yrhöna. Tack så mycket, snällt! På fredag ska vi till andra sidan Sverige(typ) och fira Elliot 3 år. På lördag har vi dock lite tid att fortsätta fixa, sedan ska vi hem till svärmor och äta middag, och sen är det liksom Söndag.. vilket innebär hejdå- hemmet redan klockan tiopå morgonen. :-D

Idag ska jag ta Lionel och mig själv till Skärholmen för en fika med Ala och Daniar och så måste jag sista minuten shoppa lite grejor inför resan.

Men nu ska jag brygga mig lite kaffe, äta mig en smörgås och sedan måste jag dra. Duschen hann jag med imorse! Duktiga jag! *klappar mig sj på axeln*. Ganska bra e jag som hinner klä på två barn, duscha och tvätta håret på mig sj, och lämna Alle på Fsk runt nionär jag valde att kliva upp åtta :-).  Visst ja visst.. jag e inte den första mamman på plats direkt, men jag behöver intevara det heller, jag lämnar Alina på dagis för att hon ska få leka med sina små vänninor, inte för att bli av med henne inom en viss tid.

Näh kaffe och macka va de!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2012-01-12 00:01:34

Ja, du måste verkligen flytta närmare... Eller så möts vi på halva? ;)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela