Milki´s!

Skhlm C.

Publicerad 2012-01-11 19:54:50 i Allmänt,

Lunchade med barnen och Alita, sedan gick vi omkring och rotade i all rea överallt.
Jag fannmig själv nya underkläder ett par vita byxor (dock för små men de blir så när man inte testar sakerna först) och ett Linne med nå text på. Känns bra.
Hittade även lite fina sommarkläder till min lilla fina sjuåriga kusin.

Puff när jag kom hem var jag helt slut! Hur fan kan man bli det av att shoppa litelite grann liksom? Eller var det för att Lionel gick i högvarv? Eller de kanske var nå kombination av båda. Folk var nämligen som djur i vissa butiker. De trängdes och de klämdes. hua. Nu tar jag en "uppiggare" i form av kaffe.
Kanske inte så klokt, men jag behöver det.

Yäyä anyways.

´Än så länge så får pojkarna leka på avstånd, för skulle vi låta de ge sig på varandra så skulle det bara bli slagsmål som skulle gå ut på att rivas, bitas och klösa ut varandras ögon snabbast möjligt.Typ.
Pojkarna har liksom inte hunnit fatta det här med *klappa snällt* *kramar* & *gosigos* ännu.




Daniar va så gullig! Han valde en så himla fin tröja till Alina! Han lyckades välja rätt storlek och allt! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela