Milki´s!

Sömnlös i Riksten.

Publicerad 2012-01-09 10:47:22 i Allmänt,

Jag verkar inte vara den enda som haft en sömnlösnatt.. iaf inte om man ska döma utifrån många fb-statusar.
Men nu är det dag och 2 timmarssömn är ju inte HELT sömnlöst ju :-).

Jag laddar iaf upp med kaffe och gröntepå samma gång.

När jag skulle hämta lite påtår så fick jag syn på två rådjur som stoden en bit upp i backen.
Älskar rådjur, när jag var yngre (typ 18) så brukade jag låta de stå och käka upp mammas vackra tulpaner i trädgården bara för att jag ville se på de och fotografera de. Haha stackars mamma!


Lyckades dock fota en av de bara, den andra sprang iväg.

xoxo

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-01-09 14:42:22

attans att jag inte hann se sötingarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela