Milki´s!

Städ, tvätt och allt som hör till.

Publicerad 2012-01-14 16:15:28 i Allmänt,

Jag ba KÖR! Tvättar, städar och rensat avlopp(min uppgift alltid) och såklart så har jag ju under tiden fixat lunch och mellanmål till barnen.. Detta är alltså en skita tråkig dag för Alina helt enkelt, men tvn har fått gå varm och har varit till stor hjälp. Mitt i kaoset kom underbara Jessie förbi med kladdkakor. Så gulligt! Så de fick bli lite fika paus för Alle och mig. Nu ska jag duscha Alle och mig själv sen ska vi börja bege oss till farmor som ska bjuda på middag. - Härligt! Lagom slut. Men skönt blir de när allt e färdigt!

Kommentarer

Postat av: Afrodite

Publicerad 2012-01-14 23:09:35

Kika in till bloggen som handlar om Sex. Jag skriver om allt som berör ämnet och delar med mig av erfarenheter men ger även råd till dom som vill eller behöver! Kika in för lite skön läsning ;)



XoXo Afrodite

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela