Milki´s!

"StorStaden" J!

Publicerad 2012-01-04 18:01:51 i Allmänt,

Är i den lilleByn.
Jimmy och jag har haft ett jätte gräl så jag smet hemifrån med barnen!
HAHAHA
Det skulle ni gilla att läsa om va?! Men Nej men så är faktiskt inte fallet och om det mot all förmodan skulle vara så så skulle jag inte skriva ut det, NOP NOP, människor är alldeles för skadeglada :-D...
Jaag kom faktiskt hit för lite chillhäng.
Alina behöver mormor o morfar och jag behöver mamma och pappa. ;-)
Ni vet ju hur det är när jag e här.. jag chillar omkring, leker lite med barnen,chillar framför datorn eller går på promenad. Härligt ju!
Just nu så står min fantastiska köttfärsås och puttrar på plattan. 
Ricardo kom precis in med JORDENS SMILE och berättade att han fått Lionel att somna, man såg liksom stoltheten i honom men han vägrar erkänna att han e stolt över det - det e han liksom för stolt för att göra.
Och Mamma och Pappa tog lill*alle till S-tälje en snabbis för att köpa nya kontaktlinser till mor.
Så nu sitter jag här i lugn och ro, tittar till köttfärssåsen ibland, fotar mig själv och ska snart sätta igång med att duka bordet. Jag tar allt i lite chilltakt idag känner jag.
Sjukt skönt.
Nu blev det dock lite mkt Chilling. Men det kan ju bero på att jag är en CHILIenare.. HÖHÖ.
Låg humor, hög status ;-) lågt igen sorry. Fr mkt fritid.
Chill out!

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2012-01-04 19:08:34

Slagga över hos päronen inatt och kom hit imorn vettja ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela