Milki´s!

Ta't lungt..

Publicerad 2012-01-26 14:38:16 i Allmänt,

Jag får lust att åka hem en snabbis, dra till vårdcentralen med barnen sen komma tillbaka till värmen. Alltså ok, läkarna på vc har kanske inte varit de bästa, eller de har faktiskt inte varit bra alls, men vanemänniska som man är så känns de ju tryggare att besöka sina vanliga ställen. Alle är mera sjuk nu medan lejonet mår bättre. Jag hoppas vi ska slippa detta snart. Det gör så ont i mig att se barnen sjuka. Men vi SKA bli friska och jag ska försöka acceptera att de e ok att vara sjuk, göra det bästa möjliga av situationen och bara tare lungt. Och såklart så finns det bra sjukvård här i Chile om det skulle behövas. Här får ni ist två bilder på oss allihopa. Nu ska vi fortsätta se på Karlsson på taket, och sedan ska vi iväg och köpa en fin kudde till Alle. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela