Milki´s!

Bildbomb utan dess like!

Publicerad 2012-01-02 11:28:10 i Allmänt,

Jul i Järna.



Fantastiska mamman!

Super naturligt leende!  lovar.. ;-)

Ingen Jul utan triss.. ?


Alina fick otroligt många fina presenter, bl a en jätte vacker dockvagga i trä från Solåkra.




Julen hos Antoinette, där hon hade tillagat all mat själv! Eloge till henne!


Alina blev rädd för tomten i början, fast efteråt förklarade hon att hon grät för att hon "hade ont i handen". - Smart tjej!


Här har ni den stolta tjejen med sin otroligt efterlängtade sparkcykel.


I Mellandagarna har vi bla spelat.


Charader


& Lekt


vi hann även med ett besök till VC då vi ville utesluta halsfluss på barnen. Måste vara friska inför Chileresan.

I mellandagarna har vi också firat underbara Morfar som blev hela 56år gammal..

MAMMA var som vanligt den perfekA värdinnan och lagade till perfekt mat!!


När man går på kalas så måste man också få klä upp sig lite.

Lionel tog det på största allvar!

Någon dag Hann vi med lite Skärholmen centrum också, det var GALET speciellt när man har två barn med sig.

Sen kom nyår.

och även NYÅR innebär såklart MAT!


Här pågick grillning av bla kebab och kyckling..




En otroligt underhållen Sandra. BTW Vissa av bilderna är tagna från www.sandorabanadora.blogg.se
Min mobil är för det mesta urladda så mina bilder blir värdelösa.

Fina kusinerna.


Svägerska och svärmor - vackra kvinnor.


Här var klockan 10 minuter i 12 och lilla Alina gjorde sig redo för 12 slaget. Lillstrumpan somnade runt 2 på natten och vaknade före klockan 8. Så igår var det verkligen en given dag att BARA orka med "slappning"!

Haft det fantastiskt bra under jul och nyår med MYCKET god mat, bästa sällskapet och såklart kärlek!

Ja som ni fick se så har det handlat om kopiösa mängder mat, känns som att jag skulle behöva springa 2 dygn i sträck för att förbränna allt som vi lyckats proppa i oss.
Hela våran kyl är fullproppad med rester från nyår... någon som vill komma och hjälpa oss att förtära allt?

Nu ska vi till Katja.

Hey!











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela