Milki´s!

Astrid Lingrens värld!

Publicerad 2012-07-01 23:36:44 i Allmänt,

Min första "långdistanskörning". Avfärd 7.30!
 
Oj oj oj vilken skit bra helg vi haft, vi hade till och med vädret med oss!
2 HELA dagar spenderade vi med våran tjej! Allt för henne!
Hon har länge pratat om att hon "vill åka till PIPPIS HUS" Så Vi bestämde att bästa 4 års presenten för prinsessan skulle vara en liten trip till Vimmerby! Vilken hit det blev!

Jag blev otroligt imponerad av allt i Vimmerby! Skådisarna var toppen, de små byggnaderna var fantastiska, teatrarna var fina och vi stötte inte på en endaste otrevlig person, alla var så glada och trevliga! Stället flödade av positiv energi!

"Mamma när är vi framme??! Är vi framme snart? Är vi framme nu? Nu då? MAAAMMA när är vi framme dååå?"
Alina tröttnade på att fråga. TACK och lov! ;-)
 
Jimmy...
på Bråkmakargatan.
Lottas hus.
Alina går hem till Tant Berg.
Lottas rum! :-)
Madicken hoppar från taket.
Alina med Världens bästa Karlsson.
Pippi!!
Pysslingar!
 
Efter Vimmerby begav vi oss till den otroligt mysiga staden Linköping där vi hade bokat hotell till oss.
Härligt hotell med skön säng och VÄL GODKÄND hotell frukost (för er som inte vet så är jag ett hotellfrukost freak)!! ;-)
Skönaste känslan att upptäcka att man bokat Business.. ;)
 
Söndag fm, ihop packade  och redo att köra hem.
 
Bästa helgen på länge! Tack mor och far för att ni gav oss den möjligheten att få ha egentid med våran Alina - Ovärdeligt! <3
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-07-02 01:06:41

ÅH va mysigt för er alla! Kan tänka mig att Alina njöt ordentligt och va mysigt ni verkar haft det:)

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-07-02 16:55:28

Nice! Ni verkar ha haft det bra där!

Vi ska ju också dit och bo på hotell i Linköping. :) Dan efter ska vi till kolmården. :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela