Milki´s!

Bilder från stranden 3/7.

Publicerad 2012-07-04 10:13:18 i Allmänt,

Blev en mysig dag på stranden. Trodde aldrig jag skulle våga doppa mig, men jag övervann min rädsla och hoppade i! Efter en stund var det ganska skönt! Lionel badade som en tok och likaså Alina. Mamma och morbror upp i dagen! När Ricardo och jag var små så badade vi tills vi blev blå! Våran mamma var alltid tvungen att locka upp oss på land en stund med hjälp av lite glass eller mat. ;-)
"kodak moment" Ricco tappar Lionel i vattnet..
Vi byggde till och med sandslott. Eller nää de e skitsnack! JAG byggde sandslott, Alina lyfte inte ett finger. Hon sa bara "vad fint mamma, kom igen mamma". Sen när den var färdig så fick hon hjälp av andra barn att trampa sönder mitt verk.
Min lilla tuffing!
 
Nu ska vi börja fixa ihop oss för att åka och ta de lungt i Åkers.
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela