Milki´s!

Helgen!

Publicerad 2012-07-23 11:11:55 i Allmänt,

Det har varit en riktigt bra helg!
I fredags var jag ut med Carla & Kamila (och Mary en stund).
Hade en riktigt rolig kväll med de två galna men otroligt härliga tjejer i Södertälje!
På natten ställde jordens bästa bror upp på att skjutsa hem oss... Han fick stå ut med en gaphalsig tondöv syrra i baksätet ända fram till åkers (där vi släppte av Carla). Tur att han dock inte har några problem med att säga ifrån på ett bra sätt. "Moryn! Kan du inte mima istället??!"
 
Slutstation blev mitt andrahem i Järna eftersom barnen sov där. Trodde det skulle bli en tidigmorgon för min del så jag var lite inställd på det med nej min snälla pappa (mamma jobbade) tog hand om barnen fram till jag själv valde att vakna med huvudvärk klockan 12.30(!).
Fantastiskt!
 
 
Lördagen spenderade jag i Järna under dagen, hade en otroligt mysig dag med min far och barnen. Vi hängde i Järna parken, tog oss en glass i solen och åt Pizza till lunch (med en rastande mamma).
Kvällen avslutades i Tullinge med film i sällskap av bror och maken.
 
Lägger upp några bilder från helgen, sedan måste jag ut på en promenad med barnen innan vi börjar klättra på väggarna...
 
 
 
Ses snart.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela